biblioteca | 01 Gener, 2010 21:05

Anarcobiblioteca

Anarcobiblioteca

Any nou, bloc nou...

L'Ateneu Llibertari Estel Negre ha decidit engegar un nou bloc, relacionat amb El Bloc de l'Ateneu i Anarcoefemèrides, en aquesta ocasió Anarcobiblioteca.

Amb una periodicitat irregular, encara que sempre un cop a la setmana com a mínim, publicarem un llibre, fragment de llibre, article, text, escrit, etc., sobre història o filosofia anarquistes. Alguns seran clàssics del pensament anarquista, altres seran nous estudis.

Una cosa diferenciarà aquest bloc dels altres dos i és que els textos seran multilingües, es publicaran en qualsevol llengua (català, castellà, francès, anglès, alemany, italià, japonès, etc.) i, fins i tot, un mateix text es pot publicar en diferents llengües.

La idea és que la gent llegeixi l'obra publicada i hi faci comentaris. També posarem anotacions, interpretacions, crítiques, observacions, explicacions, acotacions o postil·les que sobre els textos s'hagin fet.

Així, poc a poc, farem una anarcobiblioteca multilingüe que pot ser força interessant.

A més de participar amb comentaris, podeu enviar llibres, articles, textos, etc. que desitgeu veure publicats.

Esperem que aquesta nova ocurrència tingui una bona acollida.

Salut!

Ateneu Llibertari Estel Negre

Actualització: 01-01-10

1. Re: Presentació

Crec que és una molt bona iniciativa. Ànims.

Garci | 02/01/2010, 12:17
  2. Re: Presentació

felicitats és una idea excel·lent!

Galatea | 12/01/2010, 18:58
  3. jaime pozas

estoy buscando un pequeño trabajo de jaime pozas,que lo titulo "la autenticidad como sistema de lucha" se debio editar el año 1975.megustaria mucho volver a tenerlo.gracias

enrique | 14/02/2010, 20:08
  4. Biblioteca

Estoy organizzando una pequena biblioteca libertaria. Quieres aver relaciones con migo? Desculpame por mi espanol!

Lampo | 10/01/2015, 19:40